|
Новини
Набір учнів мікрорайону до першого класу
ШАНОВНІ БАТЬКИ!
Бориспільський НВК «Гімназія «Перспектива» оголошує набір учнів мікрорайону до першого класу
за попереднім записом по телефону (045-95) 6-77-05.
Прийом документів здійснюється щоденно (крім суботи та неділі) з 01 березня 2022 р. до 31 травня 2022 р.
Графік
П.І.П.
|
Посада
|
День
прийому
|
Час
|
Місце
|
Денисенко С.В.
|
Заступник
директора НВК
з навчально-виховної роботи
|
Понеділок –П’ятниця
|
9:00 -16:00
|
Кабінет № 1-а
(І поверх, початкова школа)
|
прийому документів до 1-го класу на 2021-2022 н.р.
При собі необхідно мати такі документи:
1. Документ матері або батька, що підтверджує місце проживання дитини чи одного з батьків за територією обслуговування НВК «Гімназія «Перспектива»
2. Свідоцтво про народження дитини та його копія.
3. Оригінал або копія медичних довідок за формою первинної облікової документації № 086-1/о «Довідка учня загальноосвітнього навчального закладу про результати обов’язкового медичного профілактичного огляду» та № 063/о «Карта профілактичних щеплень»
4. Заява (пишеться в НВК «Гімназія «Перспектива»).
Документи здаються у файлах
Ласкаво просимо майбутніх першокласників
до нашого закладу
Дирекція Бориспільського НВК «Гімназія «Перспектива»
|
Переглядів: 91
|
|
 |
|
 |
|
Гімн гімназії
Вже у коло зібралися діти,
Це Борисполя квіти рясні.
Через море, крізь хмари та вітер
Попливуть наших знань кораблі.
І лунатимуть сонячні марші,
Де не будеш, куди не підеш,
Бо квітуча гімназія наша -
Щирий край без кордонів та меж.
Приспів:
Тож прийдем, юні друзі, навчатись
У дзвінку гімназійну сім'ю,
Щоб батьків, вчителів шанувати
Й Україну любити свою.
На бориспільських світлих просторах
Чути голос ясних перспектив,
Майорить хай наш стяг веселковий
І веде до небачених див.
Після бурі веселка засяє,
А усмішка зігріє вуста.
Хай дорогу в майбутнє безкрає
Нам покаже зоря золота.
І дзвінке золотисте відлуння
Кожен день ми почуємо знов,
Так серця нам виспівують юні-
Вірим в РОЗУМ, НАДІЮ, ЛЮБОВ
Сл. Руденко Т. М.
Прослухати гімн
Тут має бути плеєр...
| |
 |
|
 |
|
|