Меню



Посилання

Чи підтримуєте Ви введення зовнішнього незалежного оцінювання?
Усього відповідей: 184

Метод. порадник ст.4

ВЕСНЯНКА

 

Ішла весна-красна

В синій хустинці.

Несла Весна-красна

У скринці гостинці.

 

-         Правильне читання слів із тексту:

 

хустинці

скринці

гостинці

 

Визначити спільний буквенний склад слів.

3.Вправи з читання важких слів заздалегідь вибраних з тексту.

1.                Самопідготовка дітей до правильного читання, шляхом роботи дітей у парах. (Тема "Текст").

Сильніші учнів – формулюють запитання за прочимтаним.

Слабкіші учнів – відповідають.

2.     Гра "Не лови гав".

Заміна в абзаці прийменника, імені, префікса, закінчення, слова-ознаки.

Швидкість читання-кількість слів за певний час,

Вона залежить:

-         від розвитку оперативної пам'яті;

-         від розвитку поля читання;

-         від розвитку периферичного (або бокового) зору;

-         від вміння передбачати;

-         подолання регресії.

1.     Вправи для розвитку оперативної пам'яті.

а) Письмо по пам'яті з опорою на схему у 1-2 кл.

ПІВНИКИ

Знов півники на квітнику _______      _____________на____________

розквітли так блакитно, _________  _____________   _______________,

що я від тебе їх ніяк _____я  _____   _________________ їх __________

не можу відрізнити. не________   _________________________.

                                                                           (А. Костецький).

2.     Прочитати текст за 1 хвилину тричі. (Підрахувати кількість слів).

3.     Читання слів, записаних на таблицях-блискавках.

 

На одній таблиці до 10 слів. Даємо на опрацювання 10-15 секунд.

вікно          стільки ж

муха           айстра

рама           аж  ось

зима           корд

заєць          адже ж

коса            акула

коза            байка

кіно            барліг

лото           балет

рись           банан

тигр           басейн

Установка під час роботи: "Читай і запам'ятовуй!".

П. Вправи для розвитку поля читання.

І. Читання слів, записаних на картках за визначений час (4-5 слів).

 

Починаємо роботу у післябукварний період!

         а) Двоскладові та відкриті склади:

- гуси, маки, моря;

- сади, риба, сила;

- ліси, каша, рука.

         б)

- ряска, казка, маска;

- верба, земля, річка;

- учень, школа, батько.

         в)

- малина, калина, зозуля;

- дітлахи, машина, людина і т.д.

Ш. Вправи на розширення периферичного зору.

1.     Читання слів записаних пірамідою.

Установка під час роботи. "Зосередбте погляд на зірочках, або на вертикальній лінії. Намагайтесь побачити букви, які записані зліва та справа". (10-15 сек.).

 

 

І. ВПРАВИ ТА РОЗШИРЕННЯ ПОЛЯ ЧИТАННЯ:

 

         а) вправи з точкою;    

В основі  таких вправ завдання: дивитись, не зводячи очей, на повну точку, намагаючись побачити те, що поруч з точкою (букви, цифри та ін.). Наприклад:

         ми ˙ ти     т ˙ и     во ˙ на     мій       8

                                                     .         .

                                                               3

         б) картки з пірамідками;

         в) учень читає вголос простий, не знайомий йому текст. Раптом вчитель дає команду заплющити очі. Учень із заплющеними очима  проговрює ті слова, які він встиг побачити на той момент, коли пролунала команда. Кількість цих слів і покаже, чк далеко очі випереджають промовлення. Інший варіант такого завдання: вчитель стоїть поруч з учнем, який читає, і, не попередивши його, затуляє каркою текст. Учень "дочитує" те, що встиг побачити. Оцінки за таку роботу не ставлять.

 

                   2.     ВПРАВИ НА МИТТЄВЕ РОЗПІЗНАВАННЯ СЛОВА

                         ПІД ЧАС ЧИТАННЯ (РОБОТА З КАРТКАМИ -   

                          БЛИСКАВКАМИ).

                   3. РОЗУЧУВАННЯ НА УРОКАХ І ВДОМА СКОРОМОВОК.

 

         Однією з причин, що гальмує проіес читання, є недостатній розвиток  у частини школярів процесу артикуляціїдля чіткого вимовлення окремих звуків, наприклад, /л,р,к,ш,ч/ і їх сполучень.

 

         4. Після перевірки домашнього завдання слід виконувати вправи для розвитку пальців руки, корисні для всіх дітей. Для підсилення впливу на мовні зони мозку завдання виконуються в супроводі скоромовок. Вправи дібрані за допомогою інструктора з лікувальної фізкультури Старобільської водолікарні Н.П. Бутової:

         а) поставити лікті на парту, обертати кісті рук в різних напрямках;

         б) витягнути руки, чкласти разом долоні, зводити і розводити складені разом пальці;

         г) випрямити долоні, вказівним пальцем однієї руки натискувати на першу фалангу пальців другої руки, піднімаючи та опускаючи їх;

         д) із силою стиснути  по черзі пальці обох рук в кулак;

         е) по черзі обертати пальці рук у різні боки;

         є) повільно і плавно стискувати в кулак пальці витягнутих рук, поступово збільшуючи темп до максимального, а потім знову зменщуючи його;

         ж) постукування по парті зігнутими пальцями обоз рук – спочатку разом, потім кожним пальцем окремо;

         з) почергове згинання пальців однієї руки вказіним пальцем другої;

         и) витягнути руки, легко потрусити ними, розім'яти кисть однієї руки пальцями іншої.

Назад<->Далі

English French German Italian Portuguese Russian Ukrainian
Гість
Рекомендуємо Вам зареєструватися
або
авторизуватись
під своїм логіном та паролем

Гімн гімназії


Вже у коло зібралися діти,
Це Борисполя квіти рясні.
Через море, крізь хмари та вітер
Попливуть наших знань кораблі.
І лунатимуть сонячні марші,
Де не будеш, куди не підеш,
Бо квітуча гімназія наша -
Щирий край без кордонів та меж.
Приспів:

Тож прийдем, юні друзі, навчатись
У дзвінку гімназійну сім'ю,
Щоб батьків, вчителів шанувати
Й Україну любити свою.
На бориспільських світлих просторах
Чути голос ясних перспектив,
Майорить хай наш стяг веселковий
І веде до небачених див.

Після бурі веселка засяє,
А усмішка зігріє вуста.
Хай дорогу в майбутнє безкрає
Нам покаже зоря золота.
І дзвінке золотисте відлуння
Кожен день ми почуємо знов,
Так серця нам виспівують юні-
Вірим в РОЗУМ, НАДІЮ, ЛЮБОВ

Сл. Руденко Т. М.


Прослухати гімн

Тут має бути плеєр...